Top Guidelines Of تعمیر کولر گازی در کرج

Wiki Article

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علت این اتفاق مسدودبودن راه خروج آب است. زیرا رسوبات و دیگر گرفتگی‌ها باعث بسته شدن مسیر خروج آبشده و موجی نشتی آب از کولر گازی می شود.

در بسیاری از مواقع مشاهده شده است که سیم کشی کمپرسور بهم ریخته یا سوخته است ، سیم کشی موتور بسیار مهم است و اصلاح آن باید بدست کارشناسان و متخصصین تعمیر کولر گازی انجام شود .

اگر همچنان با توجه به خارج نمودن فن و کمپرسور اتصالی به وجود بیاید، کل سیم کشی باید تعویض گردد.

فدک سرما ماشین کرج دستگاه میوه خشک کن صنعتی ماشین سازی آریان زاگرس ماشین کرج دستگاه خشک کن میوه ماشین سازی آریان زاگرس ماشین کرج دستگاه خشک کن میوه وسبزی

توصیه می‌کنیم دما را روی ۲۲ الی ۲۵ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید تا دمای محیط متعادل باشد و عرق نکنید.

در صورتی که در این رابطه سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان هوم کارا در ارتباط باشید.

کولر گازی موقع کار صدای زیادی تولید میکند : این مشکل اگر از پنل داخلی باشد مربوط به موتور فن ، پروانه بلیور فن باشد ، اگر از یونیت خارجی باشد میتوانند مربوط به عدم تراز بودن کندانستر باشد ، شکستگی پروانه فن باشد ، میتوانند مربوط به مشکلات مکانیکی کمپرسور باشد

سخت ترین نصب در بين اين‌ها مربوط به اسپیلت است، چرا که اغلب بيشتر اسپیلت ها دارای دو واحد داخلی و خارجی هستند و لزوم دقت فراوان در نصب و راه اندازي را می ‌طلبد. ولی به طور کلی اين را به شما اين توصیه را می‌کنیم كه برای نصب انواع کولر گازی از نصاب ماهر بايستي کمک بگیرید و کار را به کاردان بسپارید تا بعد از نصب دچار مشکل نشوید و دنبال تعير نباشيد و از تعميرات اساسي ولرگازی يا اسپليت منزلتان جلوگيري به عمل آوريد.

بعد از تماس از مشاوره بهره مند here می شوید تا در صورت لزوم تعمیرکار اعزام گردد.

جهت ارتباط می توانید به فدک سرما مراجعه کنید و یا با شماره ما تماس حاصل فرمایید.

این مشکل ممکن است به علت کار نکردن شیر برقی و عدم تغییر مسیر گاز در سیکل ایجاد شود ، همچینین کمبود گاز میتواند دلیل ایجاد این مسئله باشد.

برای سرویس کردن کولر گازی نیازی به دانلود کتاب و یا کلیپ آموزشی و غیره نخواهید داشت چرا که باز کردن پنل‌های داخلی و خارجی بسیار ساده است و حتی می‌توانید بدون باز کردن پنل بیرونی هم شستشو را انجام دهید.

سرویس سالانه کولر گازی گرین نه تنها توصیه ما است، بلکه یک الزام مهم است.

Report this wiki page